Умови доставки та гарантії

Доставка

Доставка побутової техніки від Техномікс-плюс по Львову та навколо в радіусі 30 км здійснюється власним транспортом компанії.

Можлива також доставка деяких з видів техніки по території України – Автолюксом, Новою Поштою чи іншою кур’єрською службою, що працює у Вашому населеному пункті. Оплата за таку доставку здійснюється згідно тарифів кожної окремої компанії.

Умови гарантії

На усю нову побутову техніку зі сток-складу Техномікс-плюс надається гарантія терміном 1 рік. Ми також пропонуємо послуги по безкоштовному сервісному обслуговуванні протягом 4 років.

На вживану побутову техніку також надається гарантія 1 рік та 2 роки (у деяких випадках 1 рік) сервісу.

Деталі гарантійного обслуговування

  1. Уся побутова техніка розрахована на нормальну роботу при напрузі 220В та 50Гц. Пральні машини повинні відключатись з електромережі та перекриватися кран для подачі води після кожного прання. Ефективна робота холодильників та морозильників гарантується в середовищі з температурою + 16°С до +32°С.
  2. Без пред’явлення гарантійного талону, претензії до якості виробу не приймаються і гарантійний ремонт не здійснюється.
  3. Гарантійний ремонт розповсюджується, якщо їх встановлення та підключення здійснено уповноваженими особами Техномікс-плюс. Гарантія не розповсюджується на поломки, які можуть виникнути внаслідок неправильного використання виробу або ж на збитки та механічні дефекти викликані не уповноваженими особами, а також при перевезенні покупцем. Гарантійний талон є не дійсним, якщо він не заповнений повністю або ж помилково містить помарки, виправлення чи зміни.
  4. Гарантія не розповсюджується на компоненти виробу з пластика, скла та ін.
    • присутність слідів механічних ушкоджень виробу;
    • на вироби, які отримали ушкодження внаслідок пожежі, або ж попадання всередину тварин, комах, рідин, сторонніх предметів, надмірної кількості пилюки або піску; 
    • перепад напруги в електромережі;
    • вплив електричного імпульсу, статичної електрики, неправильного заземлення виробу;
    • вплив на виріб агресивних середовищ, високих та низьких температур;
    • використання в складі виробу яких-небудь частин або комплектуючих, не дозволених виробником;
    • низький або високий тиск, забруднення води;
    • несвоєчасне використання профілактичних робіт виробу, передбачених відповідними інструкціями;
    • використання виробу з перевищенням максимального навантаження, зазначеного в специфікації;
    • вузли, частини виробу або комплектуючі, якщо відпрацювали свій ресурс (термін служби).
  5. Право на гарантійне обслуговування втрачається в наступних випадках:
  6. Можливі дефекти та вади виробу в гарантійний період усуваються безкоштовно протягом 14 діб з моменту надходження заяви, або ж з 30 діб,якщо для цього потрібні запчастини  з-за кордону.
  7. Гарантійний ремонт не включає роботи по встановленню та обслуговуванню виробів. 
  8. Виконання гарантійного ремонту не є підставою для продовження гарантійного періоду або ж установлення нового. Гарантійний період на замінені запчастини закінчується одночасно з терміном гарантії на весь виріб.
  9. Вироби розраховані виключно для домашнього вжитку.
  10. У випадку не обгрунтованого виклику майстра, власник виробу повинен сплатити витрати за виклик по діючому тарифу.
  11. Заміна виробу є ймовірною у випадку підтвердження сервіс-центром неможливості відремонтувати дефект.
  12. Гарантія надає покупцю перед компанією єдине та виняткове право на виконання ремонту виробів і ніяких інших прав, включаючи цивільну відповідальність.